Kenzas.se

Det första intrycket av bloggen är att den handlar om en ung tjej och hennes liv, 18 år gammal. Jag brukar itne läsa denna bloggen så ofta, har ingen nytta av den ifall jag inte har väldigt tråkigt. Jag kommer fortsätta använda mig av sidan och läsa om Kenza och hennes liv ibland. Jag tycker att det är kul att läsa bloggen för det händer mycket i Kenzas liv och hon skriver mycket varierat, vilket är positivt. Negativt med bloggen är att den är mörk designad. Skulle nog vara roligare och ge bättre förstaintryck om det va lite mer färg! Bloggen är inriktad mot mest unga.

/elin


Kommentarer
Postat av: Agneta - Lärarkommentar

Hur skulle du ändra designen på Kenzas blogg?

2010-04-17 @ 06:21:39
Postat av: Anonym

ingenting nu, eftersom hon själv nyligen har ändrat sin design, tycker den är fin nn, bättre än förut

2010-04-22 @ 21:12:05
Postat av: Anonym

/elin

2010-04-22 @ 21:12:19
Postat av: Agneta - lärarkommentar

Bra.

2010-04-23 @ 09:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0