MSN

Första intrycket till sidan är att den verkar väldigt stor. Den har mycket reklam. Om inte jag redan kunde allt om msn så skulle jag tycka att hemsidan var väldigt komplicerad och inte förstå så mycket. Nyttan med msn är att man håller kontakten med sida vänner och bekanta genom chatt och e-post. Denna hemsidan kommer jag fortsätta använda mig av för jag ser den som ett väldigt bra vis att hålla kontakt genom. Positivt med sidan är att genom msn-chatten kan man skriva en sak till en perosn och få svar endast efter några sekunder, vilket är riktigt skönt. Jag finner inget negativt med webbplatsen, tycker det är bra att den finns. Sidan är riktad åt alla målgrupper. 

/elin


Kommentarer
Postat av: Agneta - Lärarkommentar

Vad använder du mest: MSN eller Facebook? Vad gör att du föredrar den ena?

2010-04-17 @ 06:25:28
Postat av: elin

MSN, där är det lättare och går fortare att skriva till en person man vill snacka med.

2010-04-22 @ 21:17:24
Postat av: Agneta - lärarkommentar

bra.

2010-04-23 @ 09:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0