twitter

Verkar som en komplicerad sida. Brukar inte vara inne på den, verkar tråkig tycker jag. Jag har ingen nytta av sidan alls, använder mig av andra bloggsidor. Jag tänker inte börja använda mig av webbplatsen eftersom jag tycker den verkar tråkig och svår att lära sig och eftersom jag ändå har bättre hemsidor jag använder mig av. En bra sak med denna hemsidan är vell att man kan skaffa nya kompisar/kontakter. Jag vet inte vad det dåliga med hemsidan är, men som saft så tycker jag att den verkar tråkig. Twitter är nog riktad mest mot unga. För det är många ämnen på första sidan som handlar om just det som ungdomar nu tycker om. 

/elin



Kommentarer
Postat av: Agneta - Lärarkommentar

Titta på målgruppen igen. Prova att söka på exempelvis politiker och kändisar. Vad hittar du?

2010-04-17 @ 06:28:55
Postat av: elin

målgruppen är även för äldre, hittade inlägg om olof palme :p

2010-04-22 @ 21:24:13
Postat av: Agneta - lärarkommentar

Bra! Faktum är att många politiker sprider sitt budskaå via Titter. Du kan också följa en kändis eller till och med Dalai Lama.

2010-04-23 @ 09:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0