Blogg

Bloggar exploderade i Sverige under 2009 och bloggare som Blondinbella och Kissie tjänar flera tusen i månaden på att bara blogga. Kissie tjänar ungefär 50.000 kr i månaden, oklart hur mycket hon får bara på att blogga. Vilka är det som bloggar? Tjejer i 18 årsåldern bloggar förfullt. För det mesta är det tjejer som bloggar, jag har en teori om detta. Jag tror nämligen att killar håller det inom sig för att vi är rädda för att slå oss fri ifrån den stereotypiska mannen som bara ska vara biffig och muskulös. För det är ju så? Tjejer som bloggar, skriver ju ofta det mesta de tänker på och ofta om sin pojkvän och vänner osv. Jag själv skulle kunna tänka mig blogga i framtiden, när jag slutat skolan. Bara för att ha något att blicka tillbaka på när jag är äldre.

/ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0