Flickr

Flickr är en site där man kan dela med sig av sina foton. Jag har inte använt mig av Flickr, laddar jag upp bilder så använder jag imageshack eller fuskbugg. Flickr är kanske mer för de i USA, fast jag vet ju även att många där använder sig av imageshack. Flickr har många funktioner och kan användas i mobilen på ett antal mobiler. Det verkar som en väldigt strukturerad sida och programmerad på ett fräscht sätt. Jag skulle kunna ladda upp bilder där om det fanns någon som inte ville använda sig av fuskbugg eller shack, annars tror jag att jag håller mig till sidor jag känner till. Visserligen är ju inte Flickr en liten sajt men principen kvarstår ju att det är en liten sajt för den som inte vet någonting om den.

/ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0